امتداد

راه ما امتداد راه شهیدان است.

راه ما امتداد راه شهیدان است.

امتداد

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب و الائمة المعصومین (علیهم السلام)

طبقه بندی موضوعی

امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد پدافند هوایی در طول یک سال گذشته تصریح کرد: این عملکرد در امتحان‌هایی چون اجلاس سران مشهود بود و طی مدت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، از هرگونه خلل و تجاوز مرزی جلوگیری شد.
 


وی افزود: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 نیز از دیگر برنامه‌های پدافند در سال 91 بود که بهتر است رسانه‌های داخلی و خارجی، خود براساس تصاویر و مستندات‌شان از عملکرد ما ارزیابی داشته باشند.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش تصریح کرد: حفظ امنیت، آرامش و آسایش سراسر مرزها حاصل انسجام موجود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از دریایی، هوایی و زمینی سپاه و ارتش، نیروی انتظامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) است.  
 
اسماعیلی در پایان از رونمایی و بهره‌برداری رادار کیهانی "سپهر" در روز پدافند هوایی(10 شهریور) در سال 92 خبر داد و اظهار داشت: برای روز ارتش (29 فروردین) نیز سامانه‌های بسیار جدید پدافندی را روی صحنه می‌آوردیم.

۹۱/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی