امتداد

راه ما امتداد راه شهیدان است.

راه ما امتداد راه شهیدان است.

امتداد

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب و الائمة المعصومین (علیهم السلام)

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

از امام صادق علیه السّلام روایت شده‏ هرکه در هر شب جمعه سوره«اسراء»را بخواند،نمی ‏میرد تا خدمت حضرت قائم(عج)رسد و از اصحاب آن حضرت گردد.

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۱

همزمان با برگزاری مراسم روز ارتش،جدیدترین پهپاد رادار گریز ساخت پدافند خاتم رونمایی شد...

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۵۶

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر چهارشنبه در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان منتخب و اعضاء پایگاههای بسیج شهرکهای سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده های ارتشیان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده شده خواندند و با اشاره به غیر منطقی بودن جبهه استکبار به سرکردگی امریکا، تأکید کردند: امروز، تمدن غرب بواسطه تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی به اصول انسانی در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است...
۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرلشکر عطا‌ء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه 29 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه غربی‌ها اعلام می‌کنند گزینه نظامی در مقابل ایران روی میز است، گفت: ما روی حرف‌هایی که گفته می‌شود حساب نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم آنها به شکل کلیشه‌ای باید این موضوع را مطرح کنند و خوراک رسانه‌های خودشان است و نه تهدیدی است و نه مصرفی دارد.

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۶

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۴

برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کنید...

 


 

۰ نظر ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۹



گلچین تصویری مداحی های فاطمیه...

۰ نظر ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۰۴
 

مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، 21 فروردین ماه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۰۶


شهید صیاد شیرازی مالک اشتر دوران دفاع مقدس بود...

۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۰۴
 
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره ارزیابی از وضع کنونی و پیشرفت های ملت ایران/ مذاکره با امریکا/ الزامات حماسه اقتصادی/ انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۹۲/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۳)
۰ نظر ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۱۳