امتداد

راه ما امتداد راه شهیدان است.

راه ما امتداد راه شهیدان است.

امتداد

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب و الائمة المعصومین (علیهم السلام)

طبقه بندی موضوعی
 

مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، 21 فروردین ماه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ساجد ،  امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه در این مراسم که فرماندهان نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند،گفت: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پله‌های انسانیت و کمال را در سایه زهد و تقوا پیمود و شجاعت، درایت و مدیریت شهید صیاد همواره در میان تمامی نظامیان و مسئولان کشور زبانزد بود.

 

وی ادامه داد: شهید صیاد عامل وحدت میان سپاه و ارتش بود و هرگز از کشته شدن در راه خدا هراسی نداشت و بارها نیز تا آستانه شهادت پیش رفت اما خداوند وی را برای انقلاب و نظام تا پایان جنگ و سال‌ها پس از آن حفظ کرد و در نهایت نیز بالاترین پاداش که همانا شهادت در راه خداوند است به ایشان اعطا شد.

 

سرتیپ حاجیلو اظهار کرد: مبارزات قبل از انقلاب شهید صیاد نیز بر هیچ کسی پوشیده نیست و ایشان همواره در تبیین خط فکری امام (ره) در ارتش نقشی ویژه را بر عهده داشت. حفاظت و صیانت از تجهیزات نظامی ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب یکی دیگر از بزرگترین کارهایی بود که ایشان انجام دادند.بعد از پیروزی انقلاب هم که حوادث مختلفی در گوشه و کنار کشور به ویژه منطقه کردستان به وقوع پیوست شهید صیاد از طرف امام (ره) ماموریت یافت که به این حوادث خاتمه دهد و او با تمام توان در این راه قدم برداشت.

 

وی گفت: از ویژگی‌های بارز شهید صیاد، ولایتمداری بلامنازع ایشان بود و بوسه تاریخی رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان نمونه بارز ولایتمداری و مهر تاییدی بر عملکرد ایشان بود و تشییع جنازه‌ای که ملت بزرگوار ایران اسلامی برای این شهید برگزار کرد بعد از تشییع پیکر پاک حضرت امام (ره) بی‌نظیر بود.

۹۲/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی