امتداد

راه ما امتداد راه شهیدان است.

راه ما امتداد راه شهیدان است.

امتداد

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب و الائمة المعصومین (علیهم السلام)

طبقه بندی موضوعی

شهید همت در قاب تصویر (1)

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ
شهید حاج همت:

« ... از جنگجویان دلاور که در صحنه های نبرد ، حماسه ها آفریدند و پهلوانیها از خود نشان دادند و جهان و جهانیان را به حیرت و شگفتی واداشتند ، خارج از این مرز و بوم و بر ، دوره های نظامی گری را در کدامین دانشکده مترقی جهان گذرانده اند ؟




کدامیک از این رزمندگان سلحشور ، تحت نظر کدامین کارشناس خارجی ، درس جنگ و نبرد آموخته و از دانشگاه های مترقی آنان فارغ التحصیل علوم لشکری و نظامی شده اند ؟

کدامیک از این پلنگان صحرای نبرد و شیران رو به شکار ، کتاب جنگ و قوانین مصاف و ستیز با دشمن را ورق زده اند ؟!

آری !‌من می دانم ، این طلایه داران در کدامین دانشگاه و در کلاس کدامین معلم نستوه ، آموخته اند که چگونه دشمن زبون را به زانو افکنند و اسب رشادت و پهلوانی را در عرصه های نبرد به جولان آرند و هتاکان بد نام را به جای خود نشانند ؛ در دانشگاه اعتقادی حضرت جعفر بن محمد الصادق و در کلاس حضرت مرتضای خیبر شکن علیه السلام .

اینان خود را شناخته اند و در راه خودسازی ، به جان کوشیده اند ، در امواج طوفان خیز جنگ و نبرد ، دوره دانشگاه نظامی خود را گذرانده اند و بالندگی آفریده اند و با زورق خون به اقیانوس بی کران رحمت الهی رسیده اند . رحمت و غفران خدای ارزانی شان باد که ما را در فراق خود سوزاندند و  با به وصال دوست رسیدن خود ، ما را به حسرت نشاندند ...


 

 

 

 

 

 

 

 


۹۲/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی